مقامات پاکستانی دستور تخلیه کانتینرهای بارگیریشده مربوط به محمولههای ترانزیتی افغانستان را از ترمینالهای این کشور صادر کردهاند.
به دنبال این تصمیم، بنادر کراچی و قاسم فعالیتهای مربوط به ترخیص کالاهای ترانزیتی افغانستان را بهطور کامل متوقف کردهاند.
این اقدام در حالی صورت میگیرد که روابط تجاری و مرزی میان کابل و اسلامآباد در روزهای اخیر بهشدت پرتنش شده است.
Visited 1 times, 1 visit(s) today
Post Views: 19





