پیام تسلیت تیم خبرگزاری اتحادنیوز به رهبر جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور این کشور

انفجار کرمان پیام تسلیت

بار دیگر دست تروریست‌های سفاک و تروریزم دولتی از آستین نوکران آنان بیرون آمد و مردم بیگناهی را که برای تجلیل از آرمان شهید سلیمانی گرد هم آمده بودند، هدف قرار داد. این اقدام تروریستی منجر به شهادت و جراحت تعداد زیادی از حاضران در این گردهمایی مردمی شد.

امروز ثابت شد که ملت‌های فلسطین، ایران، افغانستان، یمن و لبنان دشمن واحدی دارند که تمام توان خود را به کار می‌برند تا در صفوف مبارزان و مسلمانان ترس و وحشت ایجاد کنند تا بدین‌وسیله جایگاه استکباری و شیطانی خود را در جهان حفظ نمایند.

مسببان حادثه تروریستی کرمان همان دنباله‌روهای آمریکا و اسرائیل‌اند که زنان و کودکان را در غزه نسل کشی می‌کنند؛ آنان گمان می‌کنند که با حذف حاج قاسم‌ها، امنیت آنان تامین می‌شود، اما غافل از آن اند که راه شهدا مشعل فروزانی است که هیچگاه خاموش نشده و دامنگیر آنان خواهد شد.

رژیم صهیونیستی که خود را در حال مرگ تدریجی می‌بیند، با دست و پا زدن، تلاش دارد تا حیات نیم بند خود را حفظ کند؛ اما گام‌های استوار رزمندگان محورمقاومت، گلوی این مولود نامشروع آمریکا را خواهد فشرد و بر موجودیت آن نقطه پایان خواهد گذاشت.

رسانه اتحادنیوز، این اقدام تروریستی را به رهبر جمهوری اسلامی، ملت غیور ایران و خانواده‌های شهدا تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال برای شهدا اجر عظیم و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارد.

 

اخرین اخبار مربوط به افغانستان و بین الملل را در سایت خبری اتحادنیوز دنبال کنید.

بیشتر بخوانید

رویدادهای مهم جهان