تیم فوتسال افغانستان با “دستاورد تاریخی” الهام بخش جوانان شد

تیم ملی فوتسال افغانستان با رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به “دست آوردی تاریخی” رسید. این تیم در دورانی که حاکمیت طالبان و ممنوعیت هایش کشور را به شدت غمزده کرده، برای مردم این کشور لحظات خوشی را رقم زد.

با رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به “دست آوردی تاریخی” رسید. این تیم در دورانی که حاکمیت طالبان و ممنوعیت ها و محدودیت ها کشور را به شدت غمزده کرده، برای مردم این کشور لحظات خوشی را رقم زد.

مصطفی با الهام گرفتن از ظهور “فوق العاده” تیم ملی فوتسال کشورش، هر صبح زود بیدار می شود تا در یک مجموعه ورزشی شلوغ در مرکز شهر کابل تمرین کند.

این بازیکن ۲۱ ساله تیم طلوع کابل از اینکه تیم افغانستان برای اولین بار در تاریخ جام جهانی فوتسال “فیفا”، در ازبکستان بازی می کند، افتخار می کند. تیم افغانستان در این ماه با تیم های مطرحی مانند ارجنتاین، پاراگوئه و اوکرایین رقابت کرد.

او که آرزو دارد روزی بتواند در جام جهانی بازی کند، به نمایندگی از فوتسال دوستان کشورش به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما بسیار احساس خوشحالی می کنیم. به ما کمک می کند رؤیایی داشته باشیم و درک کنیم که هیچ چیز در زندگی ما غیرممکن نیست و اگر برای چیزی تلاش کنیم می توانیم روزی به آن برسیم.»

بیشتر بخوانید

رویدادهای مهم جهان