حسین شرافتی: با اتباعی که موجب برهم زدن آرامش شوند، برخورد می‌شود

محمدزهدی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی صبح امروز یکشنبه بیست خرداد 1403 در بازدید از اردوگاه مراقبتی حسن آباد شاندیز گفت: عملیات دستگیری و طرد تعدادی از عناصر نامطلوب و ا.را.ذل و او.با.ش اتباع خارجی با همکاری دستگاه‌ها با موفقیت انجام و برای سیر مراحل قانونی و طرد از کشور تحویل اردوگاه مراقبتی شدند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه هیچگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی را نمیپذیریم گفت: شناسایی، دستگیری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز در استان طبق قانون با جدیت کامل در دستور کار قرار دارد.

حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت: با اتباع و مهاجرین خارجی مجاز و غیرمجاز که باعث ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن آرامش جامعه در استان گردند برخورد قاطع صورت می پذیرد و در سریعترین زمان ممکن و طبق قانون با ایشان برخورد و از کشور طرد خواهند شد.

حسین شرافتی در ادامه یادآور شد: خدماتی که سازمان ملی مهاجرت در راستای ساماندهی اتباع و مهاجرین کشور در قالب طرحها و برنامه های مختلف در دستور کار قرار دارد صرفاً به اتباع و مهاجرین مجازی تعلق میگیرد که بصورت موقت در کشور حضور دارند.

بیشتر بخوانید

رویدادهای مهم جهان