رسانههای پاکستانی گزارش میدهند، شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، از احتمال تعطیلی برخی از ادارات دولتی این کشور خبر داده است.
وی افزود است: اداراتی که نفع مالی برای این پاکستان ندارند بهزودی بسته خواهند شد.
براساس گزارشها برای بررسی این تصمیم یک کمیته نیز تشکیل شدهاست.
Visited 1 times, 1 visit(s) today
Post Views: 22





