عمیق‌تر شدن اختلافات میان سران تل‌آویو

سران تل‌آویو

یک روزنامه صهیونیستی به گسترش اختلافات میان مقامات رژیم صهیونیستی و سفر بدون هماهنگی عضو کابینه جنگی این رژیم به آمریکا اشاره کرد.

به گزارش اتحادنیوز، به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان به گسترش اختلافات میان اعضای کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه جنگی این رژیم از یک سو و میان نتانیاهو و دولت آمریکا از سوی دیگر اذعان کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که در حالی که دولت آمریکا صبر خود را در برابر اقدامات نتانیاهو از دست داده است قرار است بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه وارد ایالات متحده آمریکا شود.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد گانتز قصد دارد بعد از آمریکا به انگلیس سفر کند.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد که اطرافیان نتانیاهو با خشم و عصبانیت نسبت به سفر بدون هماهنگی گانتز به آمریکا واکنش نشان داده اند.

سایت واینت نیز در این خصوص نوشت: قرار است گانتز روز یکشنبه برای برگزاری سلسله نشست‌هایی وارد آمریکا شود. این سفر و نشست‌ها بدون هماهنگی با بنیامین نتانیاهو انجام می‌شود.

نتایج یک نظرسنجی که پیشتر روزنامه صهیونیستی معاریو آن را منتشر کرد نشان داد که در صورت برگزاری انتخابات زود هنگام پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی، حزب آبی- سفید به ریاست بنی گانتز که از مخالفان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به شمار می‌رود، با کسب ۳۹ کرسی در رتبه اول قرار خواهد گرفت.

 

آخرین اخبار مربوط به افغانستان و بین الملل را در سایت خبری اتحادنیوز دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

بیشتر بخوانید

رویدادهای مهم جهان