حضور مهاجرین افغانستانی و رزمندگان لشکر فاطمیون در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد

حضور

جشن چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مهاجرین افغانستانی و رزمندگان لشکر فاطمیون در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش اتحادنیوز، جشن چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن با مشارکت پرشور مهاجرین افغانستانی، خانواده شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون و نیز رزمندگان این لشکر برگزار شدکه با حضور خود با امام راحل و‌ آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

کشور افغانستان , راهپیمایی 22 بهمن , لشکر فاطمیون ,

صبح امروز مهاجرین افغانستانی اعم از نخبگان و‌ فعالان فرهنگی و دانش‌آموزان و پدران و مادران از ساعات اولیه حضور باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و بار دیگر آن بیان امام راحل که می‌فرمودند اسلام مرز ندارد را به منصه ظهور گذاشتند.

کشور افغانستان , راهپیمایی 22 بهمن , لشکر فاطمیون ,

حضور مهاجرین افغانستانی در راهپیمایی امروز نشان داد که افغانستان و‌ ایران جان یکدیگر هستند و پیروزی انقلاب اسلامی به منزله پیروزی همه جهان اسلام است.

کشور افغانستان , راهپیمایی 22 بهمن , لشکر فاطمیون ,

دلاورمردان فاطمیون نیز با برافراشتن پرچم‌های زردرنگ این لشکر که بارها رعب و ترس بسیاری بر دل تروریست‌های تکفیری‌ انداخته است، در کنار سایر مهاجرین افغانستانی پیام وحدت و همدلی خود را اعلام داشته، آرمان‌های مقدس خود را نسبت به هویت انقلاب اسلامی فریاد زدند.

آخرین اخبار مربوط به افغانستان و بین الملل را در سایت خبری اتحادنیوز دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

بیشتر بخوانید

رویدادهای مهم جهان