قلعه‌نویی: ایران و ژاپن می‌توانستند در فینال به مصاف هم بروند

ایران و ژاپن

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیدار ما با ژاپن می‌توانست در روز فینال انجام شود.

به گزارش اتحادنیوز، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی مقابل ژاپن، اظهار داشت: این بازی می‌توانست در روز فینال انجام شود. هرچند الان هم یک فینال است. به هرحال قرعه است که در این مرحله با هم روبرو می‌شوند.

*ژاپن بسیار بابرنامه است

وی افزود: ژاپن تیم بسیار با برنامه‌ای است. بازی‌های قبل از جام ملت‌ها هم نشان داده با آمادگی کامل وارد مسابقات شدند. بازی‌های مقدماتی و گروهی آن‌ها با بازی‌های حذفی خیلی فرق دارد.

*از بازیکنانم به خاطر بازی قبلی تشکر می‌کنم

سرمربی تیم ملی گفت: یعنی در این مرحله با مدل کاملتر بازی کردند. شاید در آن 3 بازی انرژی خودشان را نگه داشته بودند تا در مراحل حذفی عملکرد بهتری داشته باشند. ژاپن را از چندماه قبل آنالیز کردیم. برنامه داشتیم کلیه تیم‌هایی که احتمالا با ما روبرو می‌شوند را آنالیز کنیم. از بازیکنان تیم خودمان به خاطر بازی قبلی تشکر می‌کنم. یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در 10 ماه گذشته داشتیم.

*بازی با سوریه باید دقیقه 70 تمام می‌شد

وی افزود: سوریه در دور گروهی یک گل خورد و 4 توپ به سمت دروازه‌اش رفت ولی مقابل ما 11 توپ به سمت دروازه این تیم رفت. امید گل، مالکیت و تعداد پاس ما هم زیاد بود. یعنی ایران هم بسیار فوتبال خوبی ارائه داده، امیدواریم بازی خوب و منطقی ارائه دهیم. آنچه واقعیت فوتبال است زمانیست که داور سوت را می‌زند. این تحلیل‌ها برای بیرون زمین است ولی بازیکنان را توجیه کردیم که چه مدلی بازی کنند. تا حدودی هم ضرر کردیم. استراحت ما کمتر بود و بدشانسی آوردیم که بازی ما 120 دقیقه‌ای شد. به بازیکنان هم گفتم، بازی با سوریه باید دقیقه 70 تمام می‌شد. اگر آن موقعیت‌ها را گل می‌کردیم بعد از دقیقه 70 می‌توانستیم 4-3 بازیکن را بیرون بیاوریم و استراحت بدهیم تا برای بازی بعدی آماده شوند.

 

آخرین اخبار مربوط به افغانستان و بین الملل را در سایت خبری اتحادنیوز دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری فارس

بیشتر بخوانید

رویدادهای مهم جهان