برخی از کشورهای خارجی و رسانه‌های بیرونی تلاش می‌کنند تا افغانستان را به‌انزوا بکشند

کشورهای خارجی، انزوا

سرپرست وزارت شهرسازی در یک نشست مردمی در ولایت کاپیسا گفته است که برخی از کشورهای خارجی و رسانه‌های بیرونی تلاش می‌کنند، تا افغانستان را به‌انزوا بکشانند، اما امارت اسلامی هیچ‌گاهی اجازه نمی‌دهد تا افغانستان به‌انزوا برود.

خبرگزاری اتحادنیوز، مولوی حمدالله نعمانی، سرپرست وزارت شهرسازی امروز (پنجشنبه 25 عقرب) در نشست مردمی که تحت عنوان “ملت آسوده و نظام مسئول” در ولایت کاپیسا برگزار شده بود گفت: برخی از کشورهای خارجی و رسانه‌های بیرونی تلاش می‌کنند تا افغانستان را به‌انزوا بکشانند، اما امارت اسلامی هیچ‌گاهی اجازه نمی‌دهد تا افغانستان به‌انزوا برود.

او علاوه کرد که تمام رهبران و مسئولان امارت اسلامی شب و روز برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند تا مردم بتوانند زندگی آرامی داشته باشند، بنابرین مردم نیز درعرصه‌های مختلف درکنار نظام بایستند و از آن حمایت کنند.

سرپرست وزارت شهرسازی همچنان علاوه کرد که امارت اسلامی کار پروژه‌های بزرگ ملی را در مدت کمی آغاز کرده و پیشرفت‌های چشم‌گیری در عرصه‌های مختلف داشته که یکی از مثال‌های آن کانال بزرگ قوش‌تپه می‌باشد.

در همین حال خلیل‌الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان نیز در این گردهمایی صحبت کرده و خواهان همکاری مشترک افغان‌ها با پناهندگان تازه‌برگشته به کشور شد. آقای حقانی تاکید کرد که برای این پناهندگان باید زمینه کار در کشور فراهم شود.

آقای حقانی، با تشکری از وزارت اطلاعات و فرهنگ برای برگزاری گردهمایی گفت که باید چنین نشست‌ها در تمام ولایات برگزار شود، تا فاصله میان مردم و نظام از بین برود و وحدت ملی میان افغانان تقویت گردد.

همچنان مولوی عتیق الله عزیزی، معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ نیز در این نشست گفت که نظام کنونی با خون پاک شهدا و فداکاری‌های فراوان مردم حاکم شده است، بنابراین حمایت قاطعانه بر عهده همه ماست.

او خاطر نشان ساخت که در حال حاضر وحدت ملی میان افغانان بهتر از هر زمان دیگر تامین شده است و این وحدت روز به روز قوی‌تر می‌شود.

این در حالی است که بیش از دو سال از حاکمیت دوباره امارت اسلامی بر افغانستان می گذرد، اما تاکنون هیچ کشوری از جهان امارت اسلامی را به رسمیت نشناخته است.

اخرین اخبار مربوط به افغانستان و بین الملل را در سایت خبری اتحادنیوز دنبال کنید.

منبع:خبرگزاری صدای افغان(آوا)

بیشتر بخوانید

رویدادهای مهم جهان