«یونیسف» به شفاخانه ولایتی سمنگان ادویه کمک کرد

یونیسف

مسئولان در شفاخانه ولایتی ولایت سمنگان می گویند که یونیسف به ارزش ۸ هزار دالر به این شفاخانه ادویه کمک کرده است.

خبرگزاری اتحادنیوز، سید عثمان حمیدی، آمر شفاخانه ولایتی ولایت سمنگان امروز پنجشنبه (۱۸ عقرب) در رابطه به اهدای یک محموله دارو از سوی سازمان بین المللی یونیسف به این شفاخانه گفت: چندی قبل آمریت شفاخانه ولایتی سمنگان طی پیشنهادی از سازمان بین المللی یونیسف درخواست کمک در زمینه اهدای دارو کرده بود چون واقعا فعالیت این شفاخانه نیاز به توجه و همکاری دارد.

وی افزود: « محموله دارویی سازمان بین المللی یونیسف به ارزش ۸ هزار دالر شامل دارو های اساسی می باشد که می تواند تقاضای مراجعه کنندگان شفاخانه ولایتی سمنگان را تا مدتی مرفوع نماید و تلاش های ما برای جذب کمک در عرصه صحت مردم ادامه خواهد داشت».

حمیدی اذعان نمود که این دارو ها فورا به شفاخانه ولایتی سمنگان انتقال داده شده و به دسترس مراجعه کنندگان طبق تجویز داکتران توزیع خواهد شد و این دارو ها نیاز مبرم مردم ولایت سمنگان محسوب می شود.

آمر شفاخانه ولایتی سمنگان ضمن قدردانی از حامیان و کمک کنندگان عرصه صحت مردم، گفت تعهد کاری در میان تیم کاری شفاخانه ولایتی سمنگان وجود دارد و ارائه خدمات صحی بهتر و با کیفیت اولویت کاری ما می باشد.

گفتنی است که شفاخانه ولایتی سمنگان در شهر ایبک مرکز این ولایت موقعیت دارد و روزانه بیشتر از ۹۰۰ بیماری را تحت درمان قرار میدهد.

اخرین اخبار مربوط به افغانستان و بین الملل را در سایت خبری اتحادنیوز دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری صدای افغان(آوا)

بیشتر بخوانید

رویدادهای مهم جهان