خشم مردم از حضور مسافران رژیم صهیونیستی در میدان هوایی داغستان

در واکنش به جنایات اسرائیل در غزه، جمعیت خشمگین با هجوم به میدان هوایی «مخاچ قلعه» در پایتخت جمهوری داغستان روسیه مانع از پیاده شدن مسافران رژیم صهیونیستی شدند.

سرویس بین الملل: مردم داغستان روسیه  پس از شنیدن خبر فرود یک هواپیما از مقصد تل‌آویو اسرائیل به داغستان با در دست داشتن بنرهایی با مضمون «در داغستان جایی برای کودک‌کش‌ها نیست» به میدان هوایی مخاچ‌قلعه این شهر هجوم بردند.

تظاهرکنندگان داغستانی با محکوم کردن حملات اسرائیل به نوار غزه وارد ترمینال مسافربری شده، به باند پرواز میدان هوایی رسیدند و با هدف جستجوی مسافران اسرائیلی، از ایست‌های بازرسی عبور کردند.
این اعتراض میدان هوایی مخاچ قلعه را به تعطیلی کشاند. سازمان هوانوردی فدرال روسیه با تایید خبر اعلام کرد تلاش می کند اوضاع را به حالت عادی بازگرداند.
خبرگزاری رویترز به نقل از آژانس هوانوردی روسیه گزارش داد که تمام هواپیماهایی که عازم محج قلعه بودند به فرودگاه های دیگر هدایت شدند.
همچنین این جمعیت خشمگین روز گذشته در مقابل یک هتل برای بیرون کردن یک مسافر رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
جمهوری داغِستان یکی از ۸۵ واحد فدرال کشور روسیه است که به صورت یک جمهوری اداره می‌شود. مرکز و بزرگ‌ترین شهر آن مَخاچ‌قلعه نام دارد که در سواحل دریای خزر بنا شده‌است.  ۸۲٫۶ درصد از جمعیت داغستان مسلمان هستند.

 

 

اخرین اخبار مربوط به افغانستان و بین الملل را در سایت خبری اتحادنیوز دنبال کنید

منبع

بیشتر بخوانید

رویدادهای مهم جهان